Då va Pella ensam igen...

I går hitta vi en lapp att Lillakatt var saknad så nu är det bara jag och Pella igen. Lite märkligt att man väntar över en vecka med att efterlysa sin kattunge kan jag tycka, alla fall när man bor mitt i stan. Men nu är kissen hemma hos sin matte och hon blev såklart glad att se henne. Tips till de med innekatter som inte har halsband, chipmärk katten så hittar den hem snabbare om den smiter ut.
Men nu är jag sugen på en kompis till Pella och det tror jag Pella också är. Hon tyckte nog det va skoj att ha en kompis. Det va lite mer action och lek med en katt än en människa som springer och kastar möss och bollar.
En bild på Finaste Pella
.

Kommentarer
Postat av: lovisa

vad ska du hitta på i helgen?:)

2011-03-25 @ 14:04:41
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

söt :)

2011-04-08 @ 22:29:55
Postat av: lovisa

Allt bra denna skärtorsdag?:)

Imorgon avslutar jag tävlingen om en valfri bikini/monokini från www.brandsinfashion.com!

om du är nyfiken och vill delta är det ännu inte försent!

kika bloggen för mer info!

2011-04-21 @ 14:10:28
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0