Skönt!

Nu äter Pella p-piller och jag tror både hon och jag är gladare och mår bättre av det. Nu har jag kunnat sova 2 nätter i rad och bara vaknat av att Pella puffar på mig i ansiktet och vill gosa. Hon är mycket lugnare och gosigare. Dessutom kissar och bajsar hon inte i garderoben. Vilket hon aldrig gjort tidigare heller. Hon har haft en jobbig vecka med mycket jamande och förvirring, men nu är hon som förr och till och med lite bättre.
Snygg stil.
Hon fyller upp röret lite mer än när vi fick henne.
Liten. Här är hon ungefär 14v

Kommentarer
Postat av: M i z c a - I did it again!

Måste fixa p-piller till vår katt också.. vill inte ha fler ungar (fick sex st nyligen) och hoppas hennes dåliga beteende upphör.. Fick du p-pillerna direkt på apoteket eller fick du kontakta veterinär först?

2010-09-26 @ 15:30:58
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag ringde veterinärären och så fick jag hämta receptet där, sen vidare till apoteket.

2010-09-28 @ 18:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0